Hoe lang kunnen
medewerkers bestellen?

De termijn waar binnen uw medewerkers geschenken kunnen
bestellen, wordt in overleg met u vastgesteld. Wel adviseren wij
om deze niet langer dan drie maanden na het geefmoment te laten
aflopen.

Een andere vraag?

Neem contact op

Kan ik ook een traditioneel
kerstpakket bestellen via
PersoonlijkeNoot.nl?

De vier verschillende shops van PersoonlijkeNoot.nl bieden allen
de keuze voor een traditioneel kerstpakket.

Wat houdt het keuzeconcept
PersoonlijkeNoot.nl in?

Met het keuzeconcept ‘PersoonlijkeNoot.nl’ kunnen uw
medewerkers via een digitale showroom hun eigen kerstgeschenk
bestellen.

Hoe kan ik PersoonlijkeNoot.nl
bereiken?

PersoonlijkeNoot.nl is te bereiken per e-mail:
info@persoonlijkenoot.nl of op telefoonnummer: 0224-213135.

Wat is het verschil tussen
een keuzeconcept en
een puntensysteem?

Het keuzeconcept houdt in dat u kiest voor een kwalitatief en
waardevol geschenk in een van de shops: €25, €35, €50 of €70.

Het puntensysteem houdt in dat iedere medewerker op basis van
uw budget een aantal punten krijgt toegewezen welke hij of zij
naar eigen voorkeur kan besteden aan cadeaus uit de digitale
showroom. Stegman biedt naast het keuzeconcept
PersoonlijkeNoot.nl tevens een puntensysteem aan. Indien uw
voorkeur naar een puntensysteem uitgaat, informeren wij u graag
over de mogelijkheden.

Zit er garantie op
de geschenken van
PersoonlijkeNoot.nl?

Op alle door ons geleverde geschenken geven wij minimaal één
jaar garantie. Als het geschenk binnen deze termijn gebreken
vertoont, zullen wij deze altijd geheel kosteloos laten repareren of
een nieuwe doen toekomen. Bij elektrische apparaten is de
garantietermijn minimaal twee jaar.

Een andere vraag?

Neem contact op