Veel gestelde vragen

Hoe kan ik PersoonlijkeNoot.nl bereiken?

PersoonlijkeNoot.nl is te bereiken op telefoonnummer: 0224-213135 of per e-mail: info@persoonlijkenoot.nl

Hoe lang kunnen medewerkers bestellen?

De termijn waar binnen uw medewerkers geschenken kunnen bestellen, wordt in overleg met u vastgesteld. Wel adviseren wij om deze niet langer dan drie maanden na het geefmoment te laten aflopen.

Kan ik ook een traditioneel kerstpakket bestellen via PersoonlijkeNoot.nl?

De vier verschillende shops van PersoonlijkeNoot.nl bieden allen de keuze voor een traditioneel kerstpakket.

Wat houdt het keuzeconcept PersoonlijkeNoot.nl in?

Met het keuzeconcept ‘PersoonlijkeNoot.nl’ kunnen uw medewerkers via een geschenkenbrochure en digitale showroom hun eigen kerstgeschenk bestellen.

Wat is het verschil tussen een keuzeconcept en een puntensysteem?

Het keuzeconcept houdt in dat u kiest voor een van de shops: Vivaldi, Rossini, Verdi of Puccini. Uw medewerkers hebben de keuze uit de aangeboden cadeaus uit een van de desbetreffende shops.

Het puntensysteem houdt in dat iedere medewerker op basis van uw budget een aantal punten krijgt toegewezen welke hij of zij naar eigen voorkeur kan besteden aan cadeaus uit de digitale showroom. Stegman biedt naast het keuzeconcept PersoonlijkeNoot.nl tevens een puntensysteem aan. Indien uw voorkeur naar een dergelijk systeem uitgaat, informeren wij u graag over de mogelijkheden.

Zit er garantie op de geschenken van PersoonlijkeNoot.nl?

Op alle door ons geleverde geschenken geven wij minimaal één jaar garantie. Als het geschenk binnen die termijn gebreken vertoont, zullen wij deze altijd geheel kosteloos laten repareren of een nieuwe doen toekomen. Bij elektrische apparaten is de garantietermijn minimaal twee jaar.



een inlogcode aanvragen